Asunto:[paraguainee] arapoköind y paha py´ aguapżpe
Fecha:Sabado, 5 de Junio, 2010  18:08:47 (-0400)
Autor:Alberta Margarita Leiva Villaverde <mangarilei @.......com>

Hi´ä ko arapoköindy paha oēuahėva ñandejuhu maymavévape, tesäi ha py´aguapżpe, ikatu haēua ñahesa´˙ijo ñanerembiapokue, jahechakuaa oļ vaimíva ha ñamohenda porä.

Deseo que este fin de semana nos encuentre a todos con salud y paz, para poder analizar lo que hemos hecho, y ver lo que no esta correcto y corregirlo.

Aníke araka´eve embyasy ejapova´ekue,

Opa mba´e  jajapova´ekue,

Oimérö jepe oheja ñandéve temiandu nahe´ėmbáiva

Oheja ñande rekovépe guarä kuaapy ijojaha´˙va

Kuaapy , sapy´ante ikatúva eikotevė eipykúivo tape puku   tekovépegua………mangarilei  05-06-10

Nunca te arrepientas por las cosas que has hecho,

Todas las cosas que hicimos por más que nos dejan experiencias no muy agradables,

nos dejan   aprendizajes únicos , que alguna vez en nuestras vidas podremos necesitar al transitar los caminos de la vida.......

[Adjunto no mostrado: application/msword ]