Asunto:[LEA-Venezuela] conferencia on-line sobre el uso de OMG de UNEP-PNUMA
Fecha:Lunes, 11 de Octubre, 2004  13:52:24 (-0400)
Autor:J. Hinestroza M <vitae @......com>

----- Original Message -----
From: RAPAL-VE
Sent: Monday, October 11, 2004 1:35 PM
Subject: UNEP-PNUMA Biosafety in use of GMOs for Management of Animal Populations

Recibi esta inbvitación.
Tal vez le interesa  inscribirse tambien en esta conferencia on-line sobre el uso de
OMG  (microorganismos, insectos etc) para el Manejo de Poblaciones Animales
Una aplicacion altamente riesgosa de la manipulacion genética.
Lorna Haynes

Subject: Online conference - Biosafety Considerations in the use of GMOs for
Management of Animal Populations

> [...]
> nematodes and insects for biological control (including those used to
cause
> sterility in pest species for conservation and/or commercial purposes);
the
> use of genetically modified viruses to protect mammal populations against
> disease; and the use of genetically modified insects for reducing disease
> transmission rates.
>
> The conference will be hosted on the Biosafety Clearing-House and I would
> like to invite all interested participants to register for the conference.
http://bch.biodiv.org/onlineconferences/GMOAM.shtml
or
> send an email to
bchlistserv@biodiv.org with the subject line blank and
the

http://www.biodiv.org/doc/notifications/2004/ntf-2004-081-bs-en.pdf

secretariat@biodiv.org

Majordomo@fitzsimmon.unep.ch>
> with the following command in the body of your email message:
> unsubscribe biosafety01 <your email address>
> .

This email was filtered by Frontgate MX - the free spam and content filter.