Asunto:[enbici] Bici sopar divendres 11 gener / Bici cena viernes 11 enero
Fecha:Lunes, 7 de Enero, 2013  23:10:49 (+0000)
Autor:Vicent Cerverón <vicentvillares @.....es>

Hola de nou, com podeu veure, els bicievents per enguany no s'han fet esperar. I açí queda convocat el primer bicisopar del 2013. Serà el divendres al bar-restaurant Ses Salines (carrer arts gràfiques, 28). El lloc no és massa car. Altres vegades ens hem reunit allí, i a més, a la gent de València en Bici ja ens coneixen.

Ens trobarem el dia esmentat a les 21:15 hores a la plaça de la Verge. Cal confirmar assistència al 644 340 470 de vesprades o responent al correu. I que aprofite!

Vicent.

Hola de nuevo, como podéis ver, los bicieventos para este año no se han hecho esperar. Y aqui queda convodada la primera bicicena del 2013. Será el viernes al bar-restaurante Ses Salines (artes gráficas, 28). El lugar no es demasiado caro. Otras veces nos hemos reunido allí, y además, a la gente de València en Bici ya nos conocen.

Nos encontraremos el dia mencionado a las 21:15 horas en la plaza de la Virgen. Es preciso confirmar asistencia en el 644 340 470 por las tardes o respondiendo al correo. ¡Y que aproveche!

Vicent.