Asunto:Re: [enbici] medidor velocidades
Fecha:Viernes, 2 de Noviembre, 2012  13:35:01 (+0100)
Autor:annalisa <acid.nally @.....com>

Hola toni y hola a todas y a todos.

Yo también pregunté porque ya no se pone la convocatoria en la web de valenciaenbici, y me dijeron que masa crítica no la organizan los de valenciaenbici (que ya lo sabía), y que a veces lo ponen en facebook (yo no tengo facebook y nunca me enteré).
Claro que no tienen la obligación de anunciarla, pero por lo visto a la gente le gustaría que lo hiciesen porque es lo que uno espera de una lista de correo que pretende fomentar el uso de la bici.
Yo por mi parte siempre anuncio la masa crítica donde puedo (otro foro del que soy moderator, y por supuesto a los amigos), y tal vez a partir del mes que viene me pondré un recordatorio para anunciarla también en esta lista.

Il giorno venerdì 2 novembre 2012, Toni P. ha scritto:
En entrar en este blog he vist un cartell de la convocatòria de la massa crítica per a hui. Jo pensava que ja no es feien masses crítiques, ja que no es convoquen per esta llista de correu.

Em pregunte --i segurament altres llistaires també-- perquè no es convoquen les masses crítiques per esta llista, que és el mitjà ideal per a fer-ho, i perquè fa un temps algú envià una convocatòria comentant que estaven prohibides les convocatòries.

No sé si s'han prohibit les convocatòries. En tot cas, en la meua opinió, esta llista de correu és el millor mitjà per a difondre la convocatòria de la massa crítica i em costa molt d'entendre que algú haja pensat el contrari. Precisament, no publicitar la convocatòria és la millor manera per a aconseguir que vaja poca gent a la massa crítica.

Salut,
Toni

2012/10/31 Actibici Valencia <actibicivalencia@gmail.com>

El blog citado en el artículo es este:  http://cazavelocidades.wordpress.com/