Asunto:[enbici] LA REVOLUCIÓN DE LAS BICIS: DOS VÍDEOS
Fecha:Lunes, 7 de Diciembre, 2009  15:56:26 (+0100)
Autor:bici sí mobilitat sostenible <bicisigracies @.....com>

Dos vídeos que posiblemente serán de vuestro interés

Masa Crítica Valencia 4 diciembre 2009
http://www.youtube.com/watch?v=MiMV2Gl0jEI

Vídeo promocional de la bici en
Copenhagen (precioso)
http://www.youtube.com/watch?v=xsDxOx7PUP0

Si quieres, puedes colocar el vídeo en tu facebook, y así que tus amig@s se vayan contagiando de esta revolución imparable.

A promotional music video I made for the City of Copenhagen's Bicycle Office.
Aimed at promoting Copenhagen's fantastic, unique bicycle culture where 500,000 people choose the bicycle for transport each day. 36% of the population.
This video highlights who they are and what they do. It was shot over a period of four months.
Directed, Edited, Filmed by Mikael Colville-Andersen for the City of Copenhagen