Asunto:RE: [dxcolombia] dominio de dxcolombia a ser clonado???
Fecha:Domingo, 13 de Julio, 2014  21:57:14 (-0500)
Autor:dxcolombiamoderador <dxcolombiamoderador @.....com>

New Page 1

Don Mario muy amable y gentil  por el correo, nosotros solo tenemos bajo el nombre de dxcolombia el .org los demás no.

Ellos pueden abrir con las terminaciones esas sin problemas

El correo es como para que vayamos y compremos todos esos dominios pero en la actualidad con este es suficiente.

Un abrazo fuerte y nuevamente mil gracias por el aviso

Saludos

Pedro

HK1X

From: jim.wang@ygregistry.org.cn
To: hk3bvd@hotmail.com
Subject: Re:"dxcolombia"
Date: Sun, 13 Jul 2014 13:06:03 +0800

Dear Manager,

(If you are not the person who is in charge of this, please forward this to your CEO,Thanks)

This email is from China domain name registration center, which mainly deal with the domain name registration and dispute internationally in China.
We received an application from Huahong Ltd on July 9, 2014. They want to register " dxcolombia " as their Internet Keyword and " dxcolombia .cn "
、" dxcolombia .com.cn " 、" dxcolombia .net.cn "、" dxcolombia .org.cn " domain names etc.., they are in China domain names. But after checking it, we find " dxcolombia " conflicts with your company. In order to deal with this matter better, so we send you email and confirm whether this company is your distributor or business partner in China or not?

Best Regards,

Jim
General Manager
Shanghai Office (Head Office)
3002, Nanhai Building, No. 854 Nandan Road,
Xuhui District, Shanghai 200070, China
Tel: +86 216191 8696
Mobile: +86 1870199 4951
Fax: +86 216191 8697

Web: www.ygregistry.org.cn

Deep Sky Colors
Imagenes de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fot󧲡fo espa񯬍
www.facebook.com/DeepSkyColors

Quieres ver tu publicidad aqu�/font>

DeepSkyColors en Facebook!
Imagenes de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fot󧲡fo espa񯬍 Visita la p᧩na en Facebook y dale a ME GUSTA!

Informacion Pique la fotografia

 photo 50hk.jpg