Asunto:[dxcolombia] [IARU-R2-News 204] 2012 IARU HF World Championship
Fecha: 6 de Julio, 2012  03:22:39 (+0400)
Autor:HJ1RRA-JulioCésarDC <hj1rra @.....es>

De: "Joaquin Solana XE1R - Noticias - IARU R2" <xe1r-iarur2@...>Añadir remitente a Contactos
Para: "IARU - R2 NEWS" <IARU-R2-News@...>

The list of Region 2 IARU Member Societies that will be active on the 2012 IARU HF World Championship. There are some additions from last week list. If your HQ station will take part in this contest and its not listed please let us know.

A continuación la lista de las sociedades miembro de IARU Región 2, que estarán activas en el 2012 IARU HF World Championship. Hay algunas adiciones de la lista respecto a la semana pasada. Si la estación oficial de su sociedad no está en la lista, por favor háganoslo saber.

NU1AW/9 - IARU
W1AW/7 - ARRL
VA3RAC - RAC
TI0RC - RCCR