Asunto:[dxcolombia] Live Audio - K5ZD for CQ WW CW 2009
Fecha:Martes, 24 de Noviembre, 2009  23:17:37 (-0500)
Autor:David J. Sourdis <hk1kxa @.......com>

Randy, K5ZD es el Organizador del CQ WPX. Participará en el CQWW CW SO2R (Single operator 2-radios)
Transmitirá por internet el audio de sus audífonos, el radio izquierdo en el oído ídem y el derecho ídem.
Podrán tener una idea de a qué nos vamos a someter algunos este fin de semana. Esta es una de las categorías que más habilidad requiere.

Recomienda que se escuche con audífonos, es importante.

http://www.k5zd.com/live
En su página se pueden oír grabaciones de años anteriores.

David
HK1KXA
EC5KXA

> From: k5zd@charter.net
> To: cq-contest@contesting.com; yccc@yccc.org
> Date: Wed, 25 Nov 2009 03:50:33 +0000
> Subject: [CQ-Contest] Live Audio - K5ZD for CQ WW CW 2009
>
> I will again be streaming live audio from my station during the CQ WW CW
> contest this coming weekend. I will be single op all band so there should
> be something going on most hours. Just took delivery of a K3 and this will
> be my first time to use one seriously in a contest, so begging your pardon
> if I sound like a lid at times.
>
> Audio will stream in stereo exactly the same as what I am hearing in the
> [...]

Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from Hotmail®.