Asunto:[dxcolombia] FW: [CQ-Contest] New Contest QSO/QTH Google Earth Viewer at CN2R website
Fecha:Jueves, 19 de Noviembre, 2009  14:15:17 (-0500)
Autor:David J. Sourdis <hk1kxa @.......com>

http://cn2r.net/cn2r/Players/GeContestPlayer.aspx?ContestID=34
User help is available at:
http://cn2r.net/cn2r/Players/GEhelp.aspx
Select another contest at:
http://cn2r.net/cn2r/logviews/Contestlogs.aspx

CN2R ha añadido la capacidad de ver un log entero de CN2R en google earth en el sitio web de CN2R.

Se pueden ver los QSO por hora, banda, 1º , 2º día en un Globo de Google Earth.
Cada QSO está graficado sobre el mapa de google earth y pulsando el ícono de la yagi se tiene acceso al
archivo de audio del QSO

David
HK1KXA
EC5KXA

> I have added the capability to view an entire CN2R contest log, in Google
> Earth, at the cn2r.net website.
> You can view the contest QSOs by the hour, band, 1st/2nd day on a Google
> Earth globe.
> Each QSO is plotted on the earth. Clicking on the yagi icon of a QSO will
> pop-up another window with the QSO audio. You can zoom-in on the Google
> Earth globe and see the QTH of the station worked. The accuracy of the QTH
> location depends upon the address data available. Click the left mouse
> [...]

Windows Live: Keep your friends up to date with what you do online.