Asunto:[dxcolombia] VK9NS SK
Fecha:Miercoles, 11 de Febrero, 2009  07:33:29 (-0500)
Autor:David J. Sourdis <hk1kxa @.......com>
En respuesta a:Mensaje 5181 (escrito por ea2aov)

Hola todos, he recibido este mail reenviado varias veces, no sé si alguien puede confirmarlo:

It is with deep sadness that I inform you that Jim (VK9NS) passed peacefully away on Norfolk Island at 15:40 local time on 10 February 2009 after a short illness.

Jim is survived by his wife Kirsti (VK9NL) and his four children: Bruce (G3HSR), Stuart, Sheena and Fraser (all living in the UK).

Jim's contribution to Amateur Radio, DX-ing and IOTA is inestimable. He will be sadly missed.

Further information and condolences can be sent to Kirsti at jimkirsti@ni.net.nf <mailto:jimkirsti@ni.net.nf>

Bruce (G3HSR)

En pocas palabras, VK9NS, Jim, falleción en Norlfolk el 10 de Febrero a las 1540 hora local, después de una corta enfermedad.

David
HK1KXA
EC5KXA

check out the rest of the Windows Live™. More than mail–Windows Live™ goes way beyond your inbox. More than messages