Asunto:Re: [dxcolombia] VK9NS SK
Fecha:Miercoles, 11 de Febrero, 2009  11:51:53 (-0500)
Autor:Alvaro Gomez <hk5nlj @.....com>
En respuesta a:Mensaje 5182 (escrito por David J. Sourdis)

Hola David, Oscar nos lo comentó por el otro relfector.

El 11 de febrero de 2009 7:33, David J. Sourdis <hk1kxa@hotmail.com> escribió:

Hola todos, he recibido este mail reenviado varias veces, no sé si alguien puede confirmarlo:

It is with deep sadness that I inform you that Jim (VK9NS) passed peacefully away on Norfolk Island at 15:40 local time on 10 February 2009 after a short illness.

Jim is survived by his wife Kirsti (VK9NL) and his four children: Bruce (G3HSR), Stuart, Sheena and Fraser (all living in the UK).

Jim's contribution to Amateur Radio, DX-ing and IOTA is inestimable. He will be sadly missed.

Further information and condolences can be sent to Kirsti at jimkirsti@ni.net.nf <mailto:jimkirsti@ni.net.nf>

Bruce (G3HSR)

En pocas palabras, VK9NS, Jim, falleción en Norlfolk el 10 de Febrero a las 1540 hora local, después de una corta enfermedad.

David
HK1KXA
EC5KXA

check out the rest of the Windows Live™. More than mail–Windows Live™ goes way beyond your inbox. More than messages
Consultas recomendadas
Fotografía Digital | Gran Turismo | Hoteles en Londres | Iluminación

Tu dirección de suscripción a este boletín es hk5nlj@gmail.com

Atte:
Álvaro J. Gómez Hernández
Lic. HK 5 NLJ Min. Com.