Asunto:[dxcolombia] Fw: EI7M and 5K3T Cards
Fecha:Martes, 7 de Octubre, 2008  15:49:50 (-0500)
Autor:HK3CW <cwdude @.....com>

Siguen reclamando por las tarjetas de 5K3T... que pena.. que esto nos hace quedar mala todos! ...  5K3T via HK3O ..que pasó viejo...?? ¿Quien hizo esa operación? Si el manager no funciona los que participaron de esa operación en 160 mts deben salir a responder.  Por favor! Cambien de manager, ponga el log en el LOtW o hagan algo.. da pena ajena.

73 de HK3CW Roberto

A couple of months ago I asked if anyone had received 160 meter cards from EI7M and 5K3T, and I was told not to hold my breath. EI7M arrived last week, and from the antenna farm pictures on the card, I know why they are so loud! Many thanks to the East Cork Contest Group, and yes, they do QSL.

5K3T is another story. I was told they have not printed QSL cards and they do not QSL. I suggested they upload their contest logs to LoTW, but that hasn’t happened. You may wish to consider whether or not to work them in contests, because you apparently aren’t going to get a QSL card. I hope they prove me wrong! Their card would bring me up to 92 confirmed for 160 DXCC. It’s the ONLY needed QSL card I have out. Come on 5K3T, how about a card?

Nelson, KU0A

Hasta ahora ha bloqueado 1747 spam y me ha ahorrado mucho tiempo.
Ya somos 5.4 millones de usuarios en todo el mundo, únete a nosotros.
Puedes descargar la versión gratis aquí. Los usuarios de pago no tienen esta firma.