Asunto:[dxcolombia] Albert Einstein y la radio...
Fecha:Miercoles, 27 de Junio, 2007  06:42:45 (+0000)
Autor:David J. Sourdis <hk1kxa @.......com>
En respuesta a:Mensaje 3840 (escrito por Gabriel Raigosa)

Sin comentarios...

"You see, wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in New York and his head is meowing in Los Angeles. Do you understand this? And radio operates exactly the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is that there is no cat. "
- Albert Einstein, explaining radio

Tú ves, el telégrafo de alambres es como un gato muy, muy largo. Tú tiras de su cola en Nueva York y su cabeza maúlla en Los Ángeles. Tú entiendes esto?. Y la radio opera exactamente igual: tú mandas señales aquí, y ellos las reciben allá. La única diferencia es que no hay gato.

-Albert Einstein, explicando la radio.

hk1kxa
ec5kxa

Don't just search. Find. MSN Search Check out the new MSN Search!