Asunto:[dxcolombia] Re: [*] [dxcolombia] Fwd: hk-Noticias BS7H dxpedition TRADUCCION
Fecha:Sabado, 5 de Mayo, 2007  18:49:00 (-0500)
Autor:Dxcolombia <Dxcolombia @.........co>

Germán
Estoy de acuerdo contigo, esta mañana las condiciones estaban optimas y
escuchamos aquí en la zona 1 5/5 la estación de BS, los Norteamericanos no
dejaron en ningún momento pasar señales de sur América.
De acuerdo con la nota y yo haré lo mismo por aquí.
Yo le perdí toda la semana y lo escuche casi todos los días pero imposible.
Esta mañana te escuche en la frecuencia y escuche tu queja ante el mundo.
Voy a aprovechar la visita de OLLI RIGEN OH0XX la segunda de Marti OH2BH que
vamos a comer en el dia de hoy y hare mi queja directa a el ya que es un
miembro muy influyente en el medio del DX y Expediciones.

Un abrazo
HK1X

From: German Duran <hk3jff@...>
Date: 05-may-2007 9:05
Subject: hk-Noticias BS7H dxpedition
To: kc1j@...

Dear friend:
I have a complaint. The 2007 BS7H dxpedition was a huge fail for us in
Latin America and other places in the world. The dxpeditioners showed
unfair preferences for United States and Japan. Never they ask for
latin america stations. This attitude seems like a bussines, not a
hobby. We were during a week calling and calling for nothing. Also, my
radio club (Liga Radio Bogota) sponsored US 250.00 dollars and they
ignored that support.
I am a ARRL member since several years ago, and I think the ARRL is
the most important amateur radio society in the world , and hence ,
you could work for this unfair situation does not happen again in next
dxpeditions. We are sad because the same things that happen in
political and economics issues, are repeated in the amateur radio.
I would like to know your opinion ( ARRL official opinion) about this.
Thank you very much
HK3JFF German Duran

http://groups.google.com.ar/group/hk-Noticias?hl=es.

Tu dirección de suscripción a este boletín es dxcolombia@...