Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Jueves, 2 de Marzo, 2006  22:14:31 (-0500)
Autor:Clasificados <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

COMPRO YAESU FT 747 o un FT7B
Estoy interesado en adquirir en excelentes condiciones ya sea un radio FT 747 de la marca Yaesu o puede ser tambien el legendario FT/7B deben estar impecables...tengo mucho tiempo fuera del aire y quiero volver ...gracias
yy2aca antonio en san cristobal tachira

Email Address:
yy2aca@hotmail.com
Image URL:
Website URL:

Upgrade To Bravenet Professional Classifieds

This will remove advertising from your Classifieds.

To upgrade, login to your Members Area and upgrade your service through your service manager – just look under "Utilities."

Image Prompt