Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Martes, 4 de Octubre, 2005  06:50:12 (-0500)
Autor:Clasificados <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

VENDO TRANSCEIVER MIDLAND MODELO 77-104 (PARA RADIOAFICIONADOS)
TENGO TRANSCEIVER MIDLAND MODELO 77-104 EN MEDELLIN. TOTALMENTE NUEVO, EN CAJA, CON LOS MANUALES Y LAS PARTES EMPACADAS, NUNCA USADO,. PARA VENDER O NEGOCIAR,.. ESCUCHO OFERTAS, ALGUN INTERESADO, ESCRIBAME UN CORREO A: Ricardo66@hotmail.com

PAGINA WEB DEL FABRICANTE:
http://www.midlandradio.com/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=3097

Email Address:
Ricardo66@hotmail.com
Image URL:
Website URL:
www.midlandradio.com/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=3097

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt

Checked by AVG Anti-Virus.

                ~ Conseguimos clientes a bajo coste ~
   Promociones y Diseño web al coste de un anuncio para: Autónomos
                  y Pymes. Resultados eficientes, en
                 ->> http://elistas.net/z/f0.c6e4 <<-