Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Domingo, 25 de Septiembre, 2005  17:37:30 (-0500)
Autor:Clasificados <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

Yaesu FT757GX. Fuente de Poder y Machador Automático $ 595.000,oo
Vendo línea Completa YAESU FT 757GX en perfecto estado de funcionamiento y apariencia.

Esta Línea comprende del Radío FT757GX, Fuente de poder Original y machador automatico de antena.

Precio: $595.000,oo

Los equipos se encuentran en Bogotá.

Mayor información el celular

(311)241 4360

Email Address:
afaafa2002@hotmail.com
Image URL:
Website URL:

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt

Checked by AVG Anti-Virus.

                        ~ Aprenda a Invertir ~
 ¿Quiere ser un inversor exitoso? Programa de Formación de Inversores

                 ->> http://elistas.net/z/e4.c6e4 <<-