Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Jueves, 1 de Septiembre, 2005  20:51:12 (-0500)
Autor:Clasificados <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

vendo radios
vendo radio motorola gp-68 banda corrida tonos
136.000 174.000 cargador $300.000
radio icom ic o2at banda corrida cargador microfono de mano antena tonos $180.000
3 radios cobra 148gtl uno de ellos es negro $ 150.000

Email Address:
cesarc26@yahoo.es
Image URL:
Website URL:

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt

Checked by AVG Anti-Virus.

                    ~ eListas hace los Blogs así ~
 Crea tu bitácora gratis y mucho más con uno de los servicios de blogs
                       en español más completos
                 ->> http://elistas.net/z/b6.c6e4 <<-