Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Martes, 26 de Julio, 2005  17:05:20 (-0500)
Autor:Clasificados <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

Línea Completa YAESU FT 757GX
Vendo línea Completa YAESU FT 757GX en perfecto estado.
Esta Línea comprende del Radío FT757GX, Fuente Original y sintonizador de antena automático.

Precio: $790.000,oo

Mayor información y ofertas en el celular
311)2414360

Email Address:
hj3dro@amsat.org
Image URL:
Website URL:

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt

Checked by AVG Anti-Virus.

                           ~ Limpia tu PC ~
    Limpia Ya tu PC de Troyanos, Spywares y AdWares, Para Siempre!
                  Solo € 29,96 y ten una PC segura!
                 ->> http://elistas.net/z/cb.c6e4 <<-