Asunto:RE: [dxcolombia] Archivos Borrados...
Fecha:Martes, 26 de Julio, 2005  22:03:33 (-0400)
Autor:Ruben Garcia - Personal <ruben.garcia @.........net>

Buenas noches, yo he usado con bastante éxito un aplicación llamada Easy Recovery Professional,
el web de la compañía que lo desarrolló es: http://www.ontrack.com

Abajo está la información acerca de la aplicación:

***********
EasyRecovery helps you repair files that are unusable due to the following:

ˇ Virus damage

ˇ Unreadable sectors due to hard disk or removable media failure

ˇ Inadvertent application, operating system, or computer shutdown

ˇ Random data corruption to critical areas

ˇ Other events that could cause damage to data within a file

System Requirements:

ˇ Microsoft Windows 95b, 98SE, Me, NT4(SP6), 2000 or XP

ˇ Microsoft Internet Explorer v4.xx, 5.xx or 6.xx

ˇ Software program applicable to the type of files repaired or recovered

ˇ Minimum of 16 MB of RAM

ˇ 486 or Pentium-class processor

ˇ 150 MB of free space

(c) 2002 - 2003 Ontrack Data Recovery, Inc.
********

Saludos,

73's

HJ6SNC/W4