Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Viernes, 22 de Julio, 2005  13:39:28 (-0500)
Autor:Clasificados <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

Antena HF Movil AH-2b Icom
Antena multibanda (40 - 6 mts) con acoplador
Marca: Icom
Modelo: AH-2b
Acoplador: AH-3
Con sus respectivos manuales
Perfecto estado.
Informes: Alberto, 300-5650961

Email Address:
amchaux@hotmail.com
Image URL:
www.rigpix.com/accessories/icah2.htm
Website URL:
www.universal-radio.com/catalog/hamtune/3702.html

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt

Checked by AVG Anti-Virus.

                    ~ eListas hace los Blogs así ~
 Crea tu bitácora gratis y mucho más con uno de los servicios de blogs
                       en español más completos
                 ->> http://elistas.net/z/b6.c6e4 <<-