Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Jueves, 10 de Marzo, 2005  22:44:46 (-0500)
Autor:clasificados de Dxcololombia <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

BATERIA DE 1300 MAH PARA VX7 0 VX 5
ESTA BATERIA ES DE SEGUNDA PERO ESTA MUY BUENA

JAVIER AGUDELO HK5GBT

TEL. 3395526 3155610305 CALI VALLE

Email Address:
jagu52@yahoo.com
Image URL:
Website URL:

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt
Boletines Electrónicos
Los mejores e-boletines de negocios.
¡Suscríbete gratis y recibe un regalo!
Internet, eCommerce, marketing, etc.
boletineselectronicos.com
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

  • Ordenador Portátil Acer TravelMate 212 TXV ( 700 EUR)

  • Todo Antenas ( 28000 CLP)
    ¡ Visita hoy mismo EGRUPOS.NET !