Asunto:[dxcolombia] Classifieds Update Notification
Fecha:Domingo, 27 de Febrero, 2005  15:43:47 (-0500)
Autor:clasificados de Dxcololombia <clasificados @..........com>

Here is a summary of what was added:

Wanted
Busco llaves viejas y todos las cosas de telegrafia incluido libros y papeles antiguos.

Tony HK1AR Bogota 691.8123

Email Address:
trogo@cfl.rr.com
Image URL:
www.telegraphy.com/photos/bybug1.jpg
Website URL:

Bravenet Classifieds Professional

If you want to increase the amount of ads that you can have inside your Classifieds service to 1,000 when you upgrade to the professional version.

This will also remove advertising from your Classifieds -- no more pop ups or banner ads.

To upgrade, login to your Members Area and click the 'Upgrade to Pro' link beside the Classifieds service in the service listing.

Image Prompt

  • Bobina de 25 unidades CD-R 80/700 52X Verbatim: Precio insuper... ( 9.5 EUR)

  • Instalación para la aplicación de juntas de poliuretano (PUR) ( 100000 EUR)

  • "SUPER OFERTA" 50 DVD+R VERBATIM 8X Y 12X* 35,00 EUR ( 35 EUR)
    ¡ Visita hoy mismo EGRUPOS.NET !