Asunto:Re: [aulainf] Vine a explicar l'experiència 1 a 1
Fecha:Martes, 29 de Septiembre, 2009  14:06:00 (-0700)
Autor:Josep Mejias <josepmejias @.....es>

Avui hem rebut un mail de Digital-Text on ens informen de problemes tècnics..........

Benvolguts docents,

Estem rebent algunes incidències sobre la plataforma educativa que us dóna servei, i estem treballant de valent per solucionar-les immediatament amb l'empresa que l'ha creada. Per això, us preguem que ens feu arribar qualsevol incidència que trobeu, per tal d'afinar en la localització del problema i posar-hi solució immediatament.

Tot i que la plataforma va estar en proves tot l'estiu, ens estem trobant les típiques incidències pròpies de posar en marxa un nou sistema com aquest de forma generalitzada, un sistema que depèn de moltes variables i casos concrets (ordinadors diferents, connexions a Internet, sistemes operatius, navegadors, etc.). ......