Asunto:[aulainf] Instalˇlar més d'un sistema operatiu
Fecha:Miercoles, 1 de Octubre, 2003  20:56:42 (MET)
Autor:fcasado <fcasado @........es>

Hola, he fet varies particions a un disc i tinc intenció
d'instalˇlar 2 win98 i linux. He fet les particions i també les
de linux. He instalat un gestor d'arrancada "GAG" que és gratis
i em sembla correcte. Tinc instalˇlat un w98 i el problema el
tinc per tornar-lo a instalˇlar a altra partició.
Funcionarā arrencant amb un disc i tornar a instalˇlar el win98
a altra partició? He vist que restaurant una cōpia del ghost
no funciona.
He vist una utilitat al partition māgic 8, perō crec que ha
d'haver una manera mes transpartent de fer-ho.
Amb Linux penso que no tindré cap problema.

Grācies per la vostra atenció.

Xavier