Asunto:Re: [aulainf] arrencada lenta amb Deepfreeze
Fecha:Martes, 30 de Septiembre, 2003  18:14:42 (+0200)
Autor:Juan Blanco <jblanco1 @........es>

En/na ANGEL ha escrit:

>La meva consulta  es la següent. He instalˇlat el Deepfreeze en un aula de ordinadors Comelta pentium II, també estā instalˇlat el antivirus Panda Titanium que fa una actualització cada vegada al iniciar l'arrancada. El proces d'arrencada es molt lent i triga alguns minuts .
>He pensat que si desinstalˇlo    el antivirus anirā mes rāpid el procés d'arrencada, tot i que no estigués protegit contra virus, qualsevol virus quedaria esborrat per el Deepfreeze al fer-se una nova arrencada.
>Algú em pot informar si aixó seria factible?, saps alguna altra solució?.

Amb el DeepFreeze l'arrencada és una mica més lenta. Qui carrega el
sistema molt és el Panda.
Si els tens congelats vol dir que cada vegada fas que s'actualitzi el
Panda des del dia que el vas congelar, aixō poden ser molts Kb en cada
arrencada i mentre més temps passi més Kb han de baixar i més lentitud
en arrencar tindran, a més si ho fan cadascú pel seu compte (no feu
servir la versió centralitzada) carregues moltíssim la connexió a
Internet ja que tots hi estan buscant l'actualització i la xarxa va
igualment molt carregada amb tant de trāfic.

El millor antivirus que hem trobat és el DeepFreeze. No se li escapa un
:-), una vegada reiniciat és clar.
L'única precaució és no tenir connectats ordinadors no congelats i sense
antivirus, ja que mentre l'ordinador congelat estigui en funcionament
els virus poden circular per la xarxa i transmetre's entre els diferents
ordinadors. Una vegada reiniciat, el pc congelat no en té, perō sí poden
tenir-lo els que no hagin estat congelats i tornar a escampar-lo per
tota la xarxa novament. Per tant el millor seria congelar tots els que
sigui possible i instalˇlar l'antivirus només en aquells que no podem
congelar pel motiu que sigui.

- - -
Salutacions des de Mollet del Vallčs
Juan B.