Asunto:[aulainf] lector de correu
Fecha:Sabado, 27 de Septiembre, 2003  10:48:14 (MET)
Autor:ggalcera <ggalcera @........es>

Benvolguts:

Faig servir l'EUDORA com a lector de correu.

Tinc instal.lats els fitxers en un sol ordinador, compartit
amb contrasenya.

Crido l'eudora afegint la indicació de on estan els fitxers de
correu.

En totes les màquines puc llegir el correu perfectament, però
a l'hora d'enviar és una altre cosa. Acostuma a donar error
dient "hos not found", per exemple o em diu "el vostre
servidor no accepta aulainf@...".

Vull saber quin problema és i si val la pena migrar a un altre
gestor de correu en les mateixes condicions qu he descrit,
pero que no sigui Outlook, ja que mai m'hi he entés amb
el "sistema americà" de correu.

Thanks (Tnaks com dirien els germans marxistes)

Guillem
Galceran