Asunto:[aulainf] Flying Fingers
Fecha:Jueves, 25 de Septiembre, 2003  14:11:05 (MET)
Autor:abonet <abonet @........es>

Hola supers:
Tinc al centre el flying fingers (un programa de mecanografia
per ordinador a un nivel d'eso) i no em va bé els accents en
catalą i voldria saber si algu te una versió més nova ja que
nosaltres tenim la que va distribuir el pie en disquet i
després en cdrom perņ al windows 98 que es on la tinc
instal·lada els accents en catalą no hio va bé.
O bé si algú sap el motiu.
Nota: La configuració de la mąquina estą correcta, teclat en
catalą.
Grącies a tots
Andreu
Bonet