Asunto:[aulainf] Re: Per els "nukeros"
Fecha:Domingo, 17 de Agosto, 2003  10:14:01 (MET)
Autor:mmuns <mmuns @........es>

Hola Jordi Perales.
He fet una ullada al portal de la teva ciutat, felicitats, estÓ
molt bé, endavant!
Un dels apartats que m'ha agradat més és el de EL Reporter: Tú
ets el protagonista. M 'ha donat idees:-)
Aquests dies també hem activat una mica, amb l'excusa també de
la Festa Major, el portal del meu poble, aquest el vÓrem iniciar
per les eleccions municipals. Hem fet poca cosa, per˛ hi ha
ganes i anirem tirant endavant. Si hi voleu fer un cop d'ull
l'adreša és: olost.net
Salut i fins un altre.
Dolors