Asunto:Re: [aulainf] Plan espana.es
Fecha:Miercoles, 23 de Julio, 2003  19:46:28 (+0200)
Autor:MartÝ Furest <mfurest3 @........es>

Hola

Sobre el fabulós regal d'ordinadors portÓtils pel professorat, jo sols
voldria fer-vos un comentari.

A IES, un professors d'Angles va fer un intercanvi a traves del MEC amb un
professor de EEUU ,ara no recordo de quina zona, preo si os diré que era
d'un centre de secundaria humil i amb un alumnat molt  i molt difícil, doncs
bé el professor que va venir es va portar un ordinador portÓtil gens
desfasat pels que estÓvem utilitzant, o es podien comprar per aquí, i un dia
comentant va dir-me que el centre disposava per a cada departament un nombre
d'ordinadors i que era pel professorat que el sol:licitava i era per ell
mentre treballes en un centre i quan es jubilava o deixava de treballar el
tenia que tornar, i si s'avariava el centre tenia contractat un servei de
manteniment, l'ordinador en qŘestió era per poder utilitzar-l'ho a les
classes i us personal.

Potser soc un IlĚlús per˛ pot ser que el trets vaguin per aquí.

fins aviat

Martí