Asunto:Re: [aulainf] Studi8 video
Fecha:Miercoles, 23 de Julio, 2003  11:36:53 (MET)
Autor:rpalau2 <rpalau2 @........es>

Hola Montse

Sinó estic equivocat el model de Pinnacle que tu comentes no té
sortida de vídeo. La PCTV és una capturadora de TV que pot
capturar TV pq té el sintonitzador i tb pot capturar des de
fonts externes pq té un port S-vídeo, però no té sortida de
vídeo amb RCA o amb S-vídeo.

Ramon Palau
rpalau2@...

Hola com molts de vosaltres estic aprofitant les vacances per
> fer feinesd'escola.
>
> Estic preparant un video amb totes les fotos digitals de
> l'escola fetesaquest curs.
> Faig serveir el programa Studio8 he fet una presentació amb
CD
> ja que no tinc gravadora de DVD.
> Voldria fer una cinta VHS amb tot aques muntatge però no se
com
> fer-ho???
> Quan li dono l'ordre al programa de fer cinta em diu que
falta