Asunto:[aulainf] Studi8 video
Fecha:Miercoles, 23 de Julio, 2003  11:02:09 (MET)
Autor:mjimen14 <mjimen14 @........es>

Hola com molts de vosaltres estic aprofitant les vacances per
fer feinesd'escola.

Estic preparant un video amb totes les fotos digitals de
l'escola fetesaquest curs.
Faig serveir el programa Studio8 he fet una presentació amb CD
ja que no tinc gravadora de DVD.
Voldria fer una cinta VHS amb tot aques muntatge però no se com
fer-ho???
Quan li dono l'ordre al programa de fer cinta em diu que falta
un cable o que la maquina no està endollada....

He instalat a l'ordinador una tarja de la casa pinnacle PCTV.

Algú em podria ajudar!!!!.

Gràcies . Montse

Bones vacances.