Asunto:[aulainf] SOS de Windows
Fecha:Viernes, 29 de Noviembre, 2002  14:37:49 (MET)
Autor:manglad6 <manglad6 @........es>

Sembla ser que amb l'allau de virus que estem rebent a l'escola
hem llepat. Hem de tornar a instal·lar el windows 98 a direcció
i tenim el problema que no trobem enlloc el nº de registre. Hem
posat el numero d'altres ordinadors que tenim amb windows 98 i
no podem. Per desgràcia no tenim cap manual o per l'estil que
ens digui el nº. Hem trucat al PIE i no ens contesten, hem
trucat a Getronics i ens diuen que ells no estan autoritzats a
dir-nos el nº. Algú em podria ajudar??? Ja sé que a la llista
no podeu donar números de registre, però sí agrairia que algú
em pogués dir com solucionar el problema.
Gràcies.
Maria Anglada
CEIP
"Riudellots"