Asunto:[aulainf] problema amb la barra d'eines
Fecha:Miercoles, 27 de Noviembre, 2002  14:27:23 (MET)
Autor:cacena <cacena @........es>

Companys:
         Fa un mes que intento solucionar un problema, a veure
si em podeu ajudar,
Resulta que un "terrorista informātic" de la meva escola  em va
fer desaparčixer la barra d'eines la pantalla, aquella , que
estā a sota , normalment, on hi ha l'inici.
He provat a crear una , RES
En el panel de control i en miPC es mostra com si estigués
activada , peró jo crec que és transparent.NO es veu.
Des de Gertrōnics m'han dit que torni a instalˇlar el Windows,
a mi em sembla massa drāstic.
Hi ha alguna altra solucio?

Grācies