Asunto:[aulainf] windows 2000 server
Fecha: 27 de Noviembre, 2002  09:34:58 (+0100)
Autor:josep maria moreno <jmorenofurner @...........com>

Hola, estic obrint una compta individual per a a cada professor al servidor s-207. Al mateix temps faig que quan es validi en qualsevol mÓquina del centre automÓticament es conecti a la seva carpeta que veu en forma d'unitat l˛gica (faig que sigui la Z). Em trobo per˛ que hi ha professors que volen compartir fitxers, per exemple els de coordinació. Com puc fer que quan usuari es validi vegi dues unitats l˛giques (la seva carpeta i a més una altra)? Hi ha alguna altra manera de tractar el tema?.