Asunto:Re: [aulainf] correu
Fecha:Viernes, 5 de Octubre, 2001  13:39:52 (+0200)
Autor:Pepe Meneu <pepem @...........com>
En respuesta a:Mensaje 3205 (escrito por vsamso)

Hola

Front eixos missatges només hi ha dues possibilitats....degut a
que el codi maligne aprofita forats del Outlook i/o l'Explorer:

a) Anara a Windows Update i descarregar instalĚlar totes les
actualitzacions crítiques que hi haja...

Així estarÓs quasi al dia...perquŔ si demÓ se li ocorre a qualsevol
altre tarat inventar un atac distint estem igual que abans.

b) Canviar a programes de correu com Pegasus, AKmail que són
tan "cutre-salsitxers" que no pateixen eixos atacs..

Jo faig servir les dues coses...Actualització constant del IExplorer i
Pegasus per al correu

Send reply to:  	aulainf@...
To:             	aulainf@...
From:           	vsamso@...