Asunto:[aulainf] Virus MTX
Fecha:Miercoles, 3 de Octubre, 2001  21:22:31 (+0200)
Autor:Eduard Cercˇs <deservei @.........com>

Hola,

Avui m'he estat barallant amb aquest maquíssim virus en un dels ordinadors
del centre.
He aconseguit netejar-lo amb la utilitat pqremove.com de panda. Molt bé fins
aquí. Després he instalĚlat el Viruscan de McAfee i a l'intentar arrencar es
quedava bloquejat. Ho he solucionat eliminant l'scan que fa en DOS.
Pot tenir alguna relació amb el virus acabat d'eliminar?

Com que l'ordinador en qŘestió estÓ en xarxa, m'he embrancat en una croada
contra els virus com aquest i amb el disquet del pqremove sota el braš, m'he
posat a escanejar tots els ordinadors del centre que tenen connexió a
internet. Peró amb el primer ja he tingut problemes. A l'intentar passar
aquesta utilitat, apareix un missatge d'error:

Desconegut ha realitzat una operació ilicita i s'apagarÓ (desconegut ha
provocat un volcat de pila  a desconegut.............)

Seguidament, un missatge dient que la operació no s'ha pogut completar per
les restriccions de la xarxa (?? he entrat com a administrador, i per tant
sense restriccions).

Algú sap que pot passar? pot ser un altre virus desconegut (mai millor dit)?

Eduard Cercós
IES Salvador Seguí