Asunto:RE: [aulainf] Maquinari lent
Fecha:Miercoles, 3 de Octubre, 2001  20:58:39 (+0200)
Autor:Joan Sede˝o <jsedeno @........es>
En respuesta a:Mensaje 3187 (escrito por Antonio Torrecillas)

Hola

En ordinadors del meu centre el Panda 6.0 sí que ha detectat varis
cops algun virus en un fitxers annex. Ára bé, no el detecta fins que
vols desar-los al disc (ja se sap que mai no es prudent d'obrir
directament un fitxer annex). No dic que funcioni perfecte: ja que no
detecta tots els virus i quan els detecta no sempre els ha pogut
desinfectar.

En resum: tenir l'antivirus actualitzat (versió 6 ó Platinum), no
obrir cap fitxer annex directament des del missatge i comprovar amb
l'antivirus tots els fitxers desats al disc.

També confirmo que la versió Platinum funciona millor. En ocasions ha
detectat els virus mentre baixa el missatge. Només amb l'OutLook, és
clar (:-(

Salutacions
Joan Sedeño
Coordinador d'InformÓtica