Asunto:RE: [aulainf] Maquinari lent
Fecha:Miercoles, 3 de Octubre, 2001  20:52:20 (+0200)
Autor:Adolfo Caviedes <acaviede @........es>
En respuesta a:Mensaje 3187 (escrito por Antonio Torrecillas)

El panda Platinum dels centres de primÓria si que analitza el correu.
En el cas de l'Outlook 2000 (Office 2000) queda instalĚlat en el mateix
programa de correu on pots activar l'anÓlisi amb l'opció
Herramientas-Analizar en busca de virus. En els altres programes Outlook
Express, Messenguer, ... cal activar el Panda i desprŔs 'dir-li' que
analitzi els missatges.
Adolfo