Asunto:[aulainf] Trucada en espera per a internet
Fecha:Miercoles, 3 de Octubre, 2001  19:29:46 (+0200)
Autor:Adolfo Caviedes <acaviede @........es>

Hola
Tinc tarifa plana i Ĺnomésĺ una línia telef˛nica. Estic cercant un programa,
millor freeware, que em permeti utilitzar el servei de "Llamada en Espera
para Internet".
Vull saber, quan estic navegant, si algú em truca i en aquell moment decidir
quŔ fer, desconnectar internet i agafar el telŔfon, o bé seguir connectar i
perdre la trucada exterior.
Si tot no és possible, al menys, poder detectar les trucades.
Moltes grÓcies
Adolfo Caviedes