Asunto:Re: [aulainf] No ens busquem més feina ...
Fecha:Miercoles, 3 de Octubre, 2001  08:59:36 (MET)
Autor:cbarba1 <cbarba1 @........es>

Sr. President:
Tens tota la raó del món , per˛ no deixa de ser trist veure com
es desaprofiten recursos,temps i diners i aix˛ com a educadors
responsables i preocupats ens dol perquŔ fa que els nostres
alumnes més desfavorits economicament o culturalment vagin
perdent oportunitats,
Carme

 Companys/es,

http://www.edu365.com no cal
> fer res al respecte. No es busquem més feina de la que ja
tenim ...

> Si els serveis de correu electr˛nic del Departament són
insuficients, tenen
> problemes, no són idonis per al nostre alumnat, etc la
solució és ben
> simple. Buscar adreces de correu gratu´tes en altres llocs.
Al cap i a la fi
> quan NO siguin alumnes és el que faran ... Al meu centre fem
servir el
> correu ciutadÓ de http://www.lamalla.net i estÓ prou bé.
>
> Fins una altra,
>
> Josep Pujadas i Jubany