Asunto:Re: [aulainf] Suport primÓria
Fecha:Martes, 2 de Octubre, 2001  23:56:43 (+0200)
Autor:LluÝs Canela <llcanela @.......com>
En respuesta a:Mensaje 3169 (escrito por jsedeno)

    Sembla que aniran arribant durant aquest trimestre. Nosaltres el tenim
perquŔ el curs passat estava a jornada completa al ser un centre de més de 4
línies. Aquest any ens han dividit en tres escoles i l'auxiliar ha estat
destinat a les dues escoles resultants que tenen més de 300 alumnes, mitja
setmana a cada escola.

    Et passo a continuació la informació que dóna la pÓgina :
http://www.xtec.es/gestcent/primaria/ clicant en Auxiliars Administratius.

"Auxiliars administratius
El curs passat, 2000-2001, es va iniciar un pla de nomenament de personal
auxiliar administratiu per als Centres d'Educació Infantil i PrimÓria. Els
terminis contemplen la implantació d'aquest personal en diverses etapes,
segons el tamany de cada centre. El curs passat només van ser nomenats 36
auxiliars administratius, adscrits als centres més grans.

Enguany, aquest curs 2001-2002 estÓ previst el nomenament d'uns 180 nous
auxiliars administratius per CEIP's, que s'aniran incorporant als seus
centres de destinació a mitjans del primer trimestre. En propers cursos
s'anirÓ ampliant la implantació dels nous auxiliars administratius.

Al llarg del primer any d'incorporació al centre, aquest nou personal rep
una formació de base que contempla tant aspectes generals sobre la dinÓmica
pr˛pia d'un CEIP i la descripció del seu paper al centre com aspectes
relacionats amb el programa WinPri i d'altres recursos informÓtics adients
per al seu lloc de treball.

Per tal que els equips directius dels CEIP que disposen d'auxiliar
administratiu puguin conŔixer quina formació ha rebut aquest personal, podeu
baixar-vos aquests dos fitxers que contenen els documents que es van lliurar
al curs de formació.

... Segueixen els enllašos als fitxers.

Lluís Canela.