Asunto:Re: [aulainf] QuŔ tal Menta?
Fecha:Martes, 2 de Octubre, 2001  21:13:59 (+0200)
Autor:Eduard Cercˇs <deservei @.........com>

No ho dubtis. Ara per ara és una de les millors opcions de banda ampla, si
tens la possibilitat de connectar-te. És un plaer.

Jo tinc la opció bÓsica (256 kbps) i he arribat a un mÓxim de 40 Kb/s en
baixada de fitxers. I si les coses no van prou bé, el mínim no baixa de 6
Kb/s.

També té els seus problemes, ja que utilitza el servei DHCP per assignar-te
la IP i si per algun motiu et falla aquesta primera conexió, et quedes sense
res. En tres mesos d'abonat només m'ha passat un cop durant un matí de
diumenge.

Eduard Cercós
IES Salvador Seguí