Asunto:[aulainf] Una mica d'ajuda (bis)
Fecha: 2 de Octubre, 2001  20:28:12 (+0200)
Autor:tmartine <tmartine @........es>

Abans no sé qué ha passat per˛ sortien un munt de coses rares. Torno a escriure
el missatge.
Hola a tothom,

Tinc un problema, fa ja dies que el remeno i no li sé trobar solució, és per
aix˛ que demano un xic d’ajuda.
Us explico: tinc un disquet que ens han fet arribar des d'Esc˛cia unes companyes
(producte d'un intercanvi, no tinc el seu maili la resposta per correu ordinari
trigaria massa dies) i on se suposa que hi ha unes fotografies. NO LES PUC OBRIR
DE CAP MANERA.
Millor us explico quŔ hi ha al disquet:
Una carpeta que es diu "RESOURCE.FRK! i que a dins té un arxiu que es diu
"DESKTOP"
Aexius: un "FINDER.DAT" , un "VIREX SPEEDSCAN" (sense cap mena d'extensió), un
"DESKTOP" (també sense extensió) i 21 arxius que el nom és "*.411" (imagino
que aix˛ són les fotos).
Si us plau, una mica d'ajuda, quŔ puc fer amb tot aix˛?
GrÓcies per endavant.
Teo Martínez
CEIP Joc de la Bola - Lleida