Asunto:[aulainf] QuŔ tal Menta?
Fecha:Lunes, 1 de Octubre, 2001  23:25:12 (-0500)
Autor:JosÚ Antonio PÚrez <jperez12 @........es>

Hola a totes i a tots:

         Aquest darrer disabte he estat en la EXPOINTERNET del Palau Sant
Jordi, i realment he quedat "alucinando" quan em baixava tot tipus d'arxius
a 100 k per segon. Algú estÓ abonat a Menta i em pot dir quŔ tal li va?
              José Antonio Pérez Morales
           CEIP Andreu Castells (Sabadell)
              Coordinador d'InformÓtica

Si t'interessen idees, trucs i eines informÓtiques et
         recomano la meva pÓgina personal:
              http://www.xtec.es/~jperez12