Asunto:Re: [aulainf] Tot recordant l'antiga RENFE
Fecha:Lunes, 1 de Octubre, 2001  06:36:10 (+0200)
Autor:Rosa Maria Trias i Capella <rtrias @........es>

És curiós per˛ no havia fet aquesta relació amb la pluja i les caigudes del
"nostre" servidor. La veritat és que, a més d'aquestes
avaries, també n'hi ha els dies que no hi ha pluja (aquest estiu ha fet forša
sequera i també, o no?)

Jo ara ja no sé si els correus que he enviat últimament han funcionat i han
arribat correctament. Ahir vaig fer una prova quan no
mĺarribaven correus i hem deia que no hi havia cap missatge al servidor: vaig
enviar-me'n un a mi mateixa a veure que passava,
i no va passar res. Va sortir bé, per˛ seguia dient que no hi havia missatges al
servidor.

Ara, al matí, he recollit els missatges que hi havia, i el meu de prova, res de
res. On deu haver anat a parar?

Jo ja no entenc res i la canalla anar-me dient que quŔ fan, que si  és
interessant fer-se d'aix˛ que ens ha enviat la generalitat, que
si nosaltres som els que els contestarem els seus e-mails si ens pregunten......

Be, bon dia a tothom i a continuar fent servir les magnífiques noves tecnologies
que van molt bé quan funcionen.

Rosa Maria Tria i Capella
IES Manuel Blancafort
La Garriga