Asunto:Re: [aulainf] Rendiment maquinari
Fecha:Martes, 2 de Octubre, 2001  22:43:31 (+0200)
Autor:Suso Martínez <jmarti19 @........es>
En respuesta a:Mensaje 3152 (escrito por Lluís Canela)

No se si és el cas, però tal com et diu en Lluís, possiblement sigui un
problema amb el panda. Á mi em va pasar en fer una actualització de la
versió platinum. Em passaven coses com que el word estava més d'un minut per
obrir-se, etc. Posat en contacte amb panda em van enviar un "parxe" i tot
solucionat. L'última actualització del platinum ja no tenia aquest problema.
Per cert, tot això amb win98.