Asunto:[aulainf] Sobre adreces de correu per alumnes
Fecha:Martes, 2 de Octubre, 2001  19:46:02 (+0200)
Autor:Antonio Torrecillas <atorreci @........es>

Hola,

Jo m'he fixat en que ara que ja tenim l'EDU365, sembla que no es podran demanar
adreces pels alumnes (del tipus xx@... xtec.es).

Sembla que no sigui molt important, però és molt diferent el tenir de cop (i
depenent únicament del professor responsable) 200 adreces per fer
servir a les diferents classes que esperar que 200 alumnes obtinguin la seva i
portin les dades a classe. Una professora d'anglès que fa servir molt
l'email ha decidit utilitzar adreces Hotmail aquest any.

(I no és el mateix, l'any passat en pocs segons teniem 200 adreces amb noms
d'usuari i contrasenyes!!, ... aprofito per felicitar a les persones que
ho van fer possible l'any passat i l'anterior)

Si realment s'acaba fent així, em sembla que Ensenyament es torna a equivocar:
si hi ha coses que funcionen i serveixen, s'han de mantenir (o en tot
cas millorar).

Antonio T.

Ps: Per cert, he vist una d'aquestes cartes gràcies a una mare (no a
Ensenyament!!) i ja sé quina informació porten.

En/Na Paquita Carrasco ha escrit: