Asunto:Re: [aulainf] Què tal Menta?
Fecha:Martes, 2 de Octubre, 2001  00:51:18 (+0200)
Autor:Carme Barba <cbarba1 @........es>
En respuesta a:Mensaje 3148 (escrito por José Antonio Pérez)

Hola:
Jo tinc el cable Menta de fa una any i fantàstic respecte a la velocitat de
navegació i descàrrega, però a vegades , sobretot els primers temps, tenia
molts problemes amb la IP i per cert fa un parell de dies que torna a
passar, et "donen" una IP que et porta a una via morta o entres a IP
0.0.0.0 i apa surt, torna a entrar , etc..
res no és perfecte en aquest món si vols més detalls demana
Salut
Carme