Asunto:Re: [aulainf] Suport primÓria
Fecha:Lunes, 1 de Octubre, 2001  13:08:44 (+0200)
Autor:Dolors Muns <mmuns @........es>
En respuesta a:Mensaje 3141 (escrito por cisco)

Hola
Esteu de broma? Que més voldriem que ens haguessin arribat administratius.
Les escoles d'una línia de moment ens els hem de pintar a l'oli.
Salut
Dolors
At 12:59 01/10/01 +0200, heu escrit:
>Hola companys,
>Tinc entés que l'any passat es van comenšar a incorporar administratius als
>centres de primÓria i aquest any pertocaria als centres de dues línies. Se
sap
>alguna cosa? Us han arribat al centre? Són els encarregats de la gestió del
>Winpri o seran uns usuaris més?
>Si algú té alguna informació us l'agrairé
>
>Fins aviat
>
>Cisco
>cisco@a1web.es
>frovira2@...

> [...]

Dolors Muns
CAEP La Monjoia - Sant Bartomeu del Grau
a8025320@...